Iklan

Friday, April 9, 2010

Mengemas Rumah???? Tidur mata tak rapat????

Salam....

Dulu aku selalu komplen.
Apalah orang ni biar rumah bersepah
Merujuk pada orang yang punya ramai anak kecil.
Sekarang setelah memiliki anak sendiri.
Aku faham kenapa rumah femili itu selalunya bersepah.
Apa lagi kalau anak lelaki ramai.
(ke aku yang sebenarnya malas kemas)
Hihihihihihihi....

Ok....
Mungkin ada femili yang punya ramai anak.
Tapi rumah masih kelihatan kemas dah teratur.
Korang memang super arr.
Hakikatnya aku rasa ramai ibu-ibu yang pengalaman sama seperti aku.
Sekarang ni memang aku biarkan je bila si IR buat sepah.
Kata orang itu cara dia belajar( a'a belajarlah sangat)

Takpe.
Ir bila dia sepahkan dia akan kemas balik
Tengok gambar di bawah.
Siap tolong menyapu.(huh rajin anak aku)
Dari cepat jadi lagi lambat keje aku.
Huh.....



Bila tengok dia tidor.
Alahai cair hati.
Penat le tu tolong aku mengemas.
Oh Ir memang fesyen tido mata tak tutup rapat.
Kadang macam style mata UNDERTAKER.
Scary gak kadang aku.
Eh boleh pulak scary aku ni.
Lempang kang....
hehehehehhehe....
Aku rasa sebab time pregnant dulu.
Aku selalu layan wrestling.
Tu IR terikut kot.
Yelah tu.
Ada kawan aku dulu.
Cakap kalau tido mata tak rapat.
Tu tanda nak dapat laki hensem.
Aku tido mata tak rapat.
Dan memang aku dapat laki hensem
Kebetulan kot.....
MUhahahahahahaa.....
Eh merepek sudah....


Anak oh anak....

2 comments:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

comel hero anda hik..

yusyanti said...

putri anda juga comel....ber anda-anda ni...rasa macam anon lak yang bagi komen.muahahahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails